Na promocijski material obvezno spada logotip podjetja

Promocijski material je na voljo v vseh mogočih oblikah, tako da je že izbira pravih izdelkov pogosto zelo težavna. Poleg tega so promocijski izdelki med seboj toliko različni, da ne moremo kar vseh na enak način oblikovati in opremiti z dodatki, ki so nujni za doseganje željenega učinka. Težave imamo torej tudi z izbiro motivov za potisk oziroma z izbiro informacij, ki jih lahko natisnemo na razne izdelke. Nekateri v tem oziru dopuščajo veliko možnosti in popolno svobodo, drugi postavljajo stroge omejitve. Vse je odvisno od tega, za kakšne izdelke se odločimo. A na nekatere ključne elemente, ki jih ima  promocijski material vsekakor ne smemo pozabiti.

Kaj je treba nujno vključiti na promocijski material? Gotovo v tem oziru najbolj izstopa logotip podjetja, če seveda nameravamo na ta način promovirati podjetje. Če pripravljamo promocijski material za promocijo posameznih znamk, izdelkov ali storitev, seveda vključimo prepoznavne znamke teh. V vsakem primeru mora biti promocijski izdelek opremljen s prepoznavno podobo, ki bo pritegnila pozornost in se vtisnila v spomin prejemnika. Tiskanje logotipa je možno na praktično vsak promocijski material, imamo pa razumljivo pri nekaterih materialih določene omejitve, ni možno na primer tiskanje v barvah, včasih je treba tudi žrtvovati preveč zahtevne detajle.

Poleg logotipa se pogosto navede še nekatere ključne informacije. Dobra ideja je dodati naslov spletne strani, kjer lahko zainteresirani uporabniki promocijskega izdelka najdejo več informacij in v končni fazi opravijo nakup ali naročilo. Prav tako ne sme manjkati telefonska številka, ki je pogosto ključnega pomena za dober učinek promocijskega materiala, saj omogoča takojšen odziv.

Izdelki, kot nalašč za promocijski tisk

Logotip in druge informacije je na večino promocijskih izdelkov zelo enostavno natisniti, kar pa ne pomeni, da so prav vsi tudi odlična izbira v tem oziru.

Kot zelo uporaben izdelek s tega vidika gre izpostaviti promocijske majice, ki nudijo zelo veliko prostora in popolno svobodo pri oblikovanju promocijskih sporočil. Majice so zelo vidne in s tem posebej učinkovite, če želimo uspešno širiti prisotnost svoje znamke med publiko.

Pogosto je seveda posrečen tudi tisk na manjši promocijski material. Veliko je odvisno od tega, kakšen cilj bi radi pravzaprav dosegli.