Kako do nove pisarne?
Kako poteka proces nakupa in izdelave pisarniškega pohištva? Za vsakega kupca rešujemo točno njegov problem. Praktično še nismo izdelali popolnoma enake opreme dvakrat. V fazi svetovanja pridobimo čimveč podatkov o vaših željah in potrebah. Če je le možno, se tega držimo maksimalno. Je pa velikokrat le potrebno kaj spremeniti.
Na vaše dobro počutje v pisarni namreč vpliva kar nekaj dejavnikov. In prav vse je treba upoštevati. V pisarni se mora vse dogajati tekoče tudi če so vsi stoli zasedeni in vse omare odprte. Pa še tajnica lahko postreže kavo v istem trenutku.
Na podlagi informacij narišem računalniško skico, ki vam mnogo jasneje prikaže mojo idejno rešitev. Je pa seveda še vse odprto za pogovor.
Kvaliteto izdelkov generalno si ogledate z obiskom mini salona (saj veste, manj denarja za luksuz tudi niža stroške).
Barvo si izberete iz kataloga (kjer barv res ne manjka). Nisem še zasledil, da bi kdo ne mogel najti sebi najljubše (galerija).